Torsdag


Veckan har gått snabbt, imorgon är det redan fredag och helg. Det har ju tyvärr inte blivit så myckte bloggning pga det fina och underbara vädret! Gårdagen spenderade jag först i skolan, och sen nere vid kanalen med Carro, Elin, Ida och Jennifer. Senare gick jag och Ida hem till mig och kikade resor på balkongen, härligt! Kände mig inte så bra igårkväll efter all solning på balkongen och så hade jag och ida ett arbete framför oss, så jag bestämde mig för att stanna hemma från praktiken. Så jag och ida möttes upp vid kvart över 10 och gick bort och la oss på ett ställe och stekte, samtidigt som vi försökte göra vårt arbete. Så nu är vi brända, båda 2. Näsan är bränd och axlarna samt bröstet. Men jag klagar inte;) Nu är jag nyss hemkommen från en kväll på strandgatan med Mikaela och Jacob och hans 2 polare. Riktigt trevligt måste jag säga, det blev en del härliga skrattstunder. Mycket värt!

Morgondagen ska spenderas i Älvhögsborg och A-hallen. Det är nämligen dags för den årliga Utmaningen mellan Måg och Ne. Jag har längtat som bara den och nu äntligen! Det kommer bli så kul. Har en go sovmorgon också, det är inte fel. Börjar halv 1 och så håller det väl på ett tag, det ska vara 5 sporter i år: Volleyboll, Dragkamp, Fotboll, Innebandy och Handboll. Kul med 2 nya sporter! 

Ha det gott!

123980-991




Kommentarer
Postat av: Mikaela

mkt VÄRT!

2008-05-12 @ 20:03:50
URL: http://mikaelao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0