Torsdag

Praktik idag, känns som jag praktiserade igår med. Men icke:) Dagen har varit lång och seg, inte alls lika mycket folk idag. Men det var mycket att göra och det är var tur, för annars blir det så himla långtråkigt. Det var skitvarmt inne på Gina idag så alla gick runt och svettades, men sista timmen bjöd chefen på glass och det var svalkande vill jag lova! Efter jobbet mötte D mig, vi skulle shoppa lite åt honom, han behövde ju såklart lite hjälp av mig. Han fick sig köpt ett par shorts, 2 tshirtar, kalsonger och deo! Bra där, hade han varit själv hade han troligen inte köpt nåt utav det. Vi åkte hem, myste lite hemma hos mig och tog farväl. han åker ju till Kroatien imorgon bitti på studentresa i 10 dagar. Kommer bli tomt vill jag lova, vi som sover ihop i stort sett varje dag. Efter han hade åkt så mötte jag upp Sofia, vi gick ner till kanalen och satte oss. Nu sitter jag här och ska nog sova nu! Så godnatt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0