Tisdagkväll


Godkväll! Förlåt för den dålig uppdateringen men jag har inte haft så mycket tid i helgen. Har jobbat och gjort andra saker, men nu så! Fast egentligen har jag väl inte sådär super mycket att säga eftersom det inte hänt något i min tillvaro. Gårdagen spenderades hela dagen till att plugga, jag och oskar pluggade ihop per telefon i 2 timmar. Vi hade prov idag, i småföretagande förstår ni. Jag vet inte alls hur det gick, känns väl som det gick ganska OK ändå. Men svårt var det, men otroligt skönt att fått det sista provet i småföretagande B gjort nu. Sen slipper jag småföretagande mer i hela mitt liv! Fy vilken plåga det har varit i 2 år. Dagen idag har jag inte gjort nåt! Det bestämde jag mig för när jag var påväg hem. Det förtjänade jag efter att pluggat hela gårdagen. Men kikat på Gossip Girl har jag gjort, idag var det nog det finaste avsnittet som varit hittils! Kikade även lite på Desperate Housewives, inte lika bra idag som det varit de senaste gångerna. Nu ska jag hoppa in i duschen med min nya Dove Shower gel och sen smörja in mig med tillhörande bodylotion som jag fick av mamma idag, den luktar underbart!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra onsdag imorgon! :)

2008-05-20 @ 23:10:42
URL: http://lisalisalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0