Söndag


Förlåt för dålig uppdatering, men här är jag igen! Helgen har varit bra men lugn. Igår var jag med david hela förmiddagen, vi köpte glass och satt och lapade sol. Efter det cyklade vi hem till honom för att laga middag, det blev fläskfile med klyftpotatis som vi åt på hans altan, åh sommarkänslor! Senare träffade jag Lovisa och Jennifer, vi satt nere vid kanalen och pratade ett tag men det blev så himla kallt så vi gick hem till mig och tittade på tv, kikade lite på resor också. Mycket trevlig kväll!:) Idag vaknade jag av att solen lös in i rummet vid 10 tiden, gick upp och bestämde med Jennifer att vi skulle gå och sätta oss i Betty Backs park för att sola. Gick senare hem till henne för att sola på hennes baksida istället och vi fikade även goda bullar som hennes mamma hade bakat idag. Nu sitter jag här och väntar på att Sanningens ögonblick ska börja, även på att D ska komma hit och mysa.

Puss
123980-991





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0