Onsdag


Precis hemkommen från stan, varit där med Sofia och köpt mig en ny fondation. Vi har även suttit en stund nere vid kanalen, mkt trevligt. Dagen har varit chill, började kvart över 8 och denna gången försovde jag mig inte, som jag gjort nästan varje onsdag. Hade bara den lektionen men vi satt kvar i skolan och lunchade också. Nu håller jag på att kika på resor, jag och ida ska nämligen fara utomlands efter sommaren. Ska bli fruktansvärt roligt! Jag har ju tjatat mycket om att jag ska åka med D men det blir inte av eftersom att han inte vet om han får någon semester när han har fått jobb. Så vi får hitta på något annat kul i sommar jag och han!

Igår träffade jag D och hans mamma, vi var nere vid slussarna och prommenerade runt lite, sedan tog vi oss en fika på slusscafet. Sen tog vi oss en biltur runt Trollhättan och lite älgsafari(Davids idé) ,haha. Men riktigt mysig dag hade jag iallafall! Nu ska jag kika vidare. Vi hörs!

Ps. Idag fyller Carolina 19 år, GRATTIS! ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

tack:)

2008-05-15 @ 12:52:06
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0