Helgen


Fredag, hade praktik hela dagen fick jobba över en timme och en halv så jag jobbade från 10 till halv 8. Så den kvällen var jag jättetrött. Kikade på tv och myste med D.
Lördag, jobbade morgonen på jordgubbarna. Det var verkligen skittråkigt men iallafall, pappa hämtade mig och jag gick senare till stan & köpte en topp till mamma i mors-dag present. Vid 8 mötte jag Lovisa, Sofia och Sara. Köpte jordgubbar och lite annat och gick hem till mig för att se ESC som tyvärr blev en flopp. Tråkigt! Vid 12 gick tjejerna hem och jag och D gick och la oss.
Söndag, sova ut!! Det var fruktansvärt skönt efter en jobbig vecka, familjen kom hit vid 3 och åt middag osv. Nu väntar jag på D och ikväll är det plugg som gäller.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0