8(9) roliga skämt på en dag


Ja vissa personer är allt bra lättlurade och jag & ida har den hemskt dåliga humorn att vi sitter bakom varsin datorn och GAPskrattar just nu. Idag var uppdraget att lura Oskar, det började i skolan.

1. jag stod mellan två bänkar och svingade fram och tillbaka, så sa jag " jag kan slå runt ett helt varv, eller jag har kunnat iallafall". Oskar trodde inte på det, och ida sa ifrån att det visst är så! Tillslut gick oskar på det.

2. En skitbra partylåt som egentligen är en melodifestivallåt.

3. Jag och Ida ställer in våran resa, ska dra till Thailand till höst istället.  

4.  David och hans kompisar ska med på resan.

5. Vi blir ca 7 personer och vi ska vara borta ungefär 3 veckor.

6. Jag och David ska flytta ihop till vintern

7. Vi ska skaffa en katt, som ska heta Alfons

8. Davids pappa ska pröjsa för lägenheten de första månaderna.

9. Denna gjorde jag inom parantes eftersom jag var tvungen att hålla kvar Oskar på MSN för att han skulle kunna läsa detta inlägget. Jag skickade honom en låt, " Phil Collins- Against all odds" Men jag döpte om den till "Petter-Lurad". Fy vad jag är bra ibland!


Vad säger du Oskar, kändes det bra att veta nu att du blivit lurad hela dan?
Vi avslutar det hela med " HIIIIIIII (6)" ! Hoppas du förlåter oss;)

image1050image1051

Kommentarer
Postat av: Kiosk

DIN KUK :$

2008-05-21 @ 22:41:54
URL: http://emelie.ar.en.kuk.se
Postat av: Emelie

ahaha;)

2008-05-21 @ 22:45:38
URL: http://emeliieeg.blogg.se
Postat av: Ida

jag dör av skratt roligaste på länge, detta gjorde vi bra ;)

2008-05-21 @ 22:46:55
URL: http://wennerdahl.blogg.se
Postat av: Telia Juggen

Fiifaannn!!

Ingen lurar miin komps..ingenn!!

Nu ni måste gifta sig, fiffan...

2008-05-22 @ 10:11:53
Postat av: Emelie

hahhaa:D

2008-05-22 @ 18:17:21
URL: http://emeliieeg.blogg.se
Postat av: Kiosk

Telia Juggen är på min sida iaf! F U :)

2008-05-24 @ 01:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0