Träning


Hallå! Nu har jag precis kommit hem från ett pass på friskis , bräda körde vi idag och jag tyckte det var riktigt kul även om det var lite svårare emellanåt men det var faktiskt första gången jag var på nått gympapass. Drog in till gymmet en väldig snabbis sen cyklade vi hemåt.

Det blev ingen promenad halv 10 i morses, jag hade inte sovit mer än 2 timmar inatt så jag var alldeles för trött. Behöver nog söka upp en läkare, har fortfarande ont i ryggen efter att jag ramlade på gympan. Gör nog det nästa vecka om det inte har blivit bättre. Men iaf, jag och Isa gick ut och gick vid 2 istället och sen gick vi och solade. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men jag antar att det bara blir lugnt, jag är jättetrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0