Torsdag


Igår gick det inte blogga så bra som vissa kanske märkte, det var helt segt så jag kände att det inte var någon idé att blogga för att inlägget säkert skulle försvinna när jag hade publicerat det. Var med Lovisa hela kvällen igår, vi var ute och gick en timme först, sen hyrde vi film. Mys! Idag vaknade jag ganska tidigt och har varit borta hos pappa och hämtat pengar till träningskort. För idag börjar mitt nya liv på friskis! Ska köpa 3 aktivitetskort en månad bara så får jag se vilket jag köper årskort eller halvårskort på sen, gym är iaf garanterat men vill nog ha 2 aktiviteter. Idag ska vi gå på Spinning-bas, det är riktigt bra musik där så det kan vara bra att börja med ett pass som är ganska lätt så jag inte tycker att det är skittråkigt första gången:) Har ju iofs redan testat att spinna på både friskis och plus och då har jag tyckt att plus vart bättre, både med musiken och med cyklarna, för man får så sjukt ont i röven av friskis. Men jag ska ge det en ny chans!


Kommentarer
Postat av: Ida

ja bra där emelie ;),det kan ha berott på att du hade sadeln för högt upp så att du har fått ont :p

2008-03-27 @ 15:48:28
URL: http://wennerdahl.blogg.se
Postat av: Emelie

Grejen är att jag hade den exakt samma idag som jag haft alla andra gånger, så som man ska ha den. Men fick ont ändå, men idag gör det inte så ont:) Det är det att dom har smalare sadlar än plus.

2008-03-27 @ 22:27:46
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0