Lördag + styrketräning


Sov hos D inatt, mysigt som vanligt. Vaknade vid 12 och gjorde iordning frukost för att träffa Sofia utanför jätten kl ett. Vi gick bort till friskis och tog en timme inne på gymmet. Gick riktigt bra idag och Sofia visade mig massa träningar med hantlar osv, kul! Har precis skaffat mig en träningsdagbok, så den har jag precis fyllt i. Känns bra när man går in för träningen:) och tycker att det är roligt också. Var även på stan en tripp med Sofia efter träningen, köpte mig den randiga bodyn från Gina, vet att många har den men den är så söt och den kan jag ha på praktiken och är görsöt till min puffiga kjol så som Anna Hibbs har som ni kanske sett:) Ikväll blir det mys hemma hos Lovisa med henne och Sofia. Hyr nog någon film eller så.

Hoppas ni får en trevlig kväll för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0