Hello Kitty


Igår åkte vi förbi Jätten, jag lovisa och ida. För att handla lite smått och gott inför kvällen. Mesiga som vi är köpte vi varsin hello kitty mobilsmycke, urgulligt! haha. Så när jag ändå pratar om det kom jag på att jag såg en klocka häromdan som är så söt, jag är inne på en vit jetset klocka i sommar, sen jag fick en i julklapp men lämnade tillbaka den för jag tänkte att det vore snyggare att ha en till sommaren;) Denna är verkligen gullig, men skulle jag använda den? hihi.
J1220S-11HK














Kommentarer
Postat av: MrMrs.blogg.se

Den är inte bara söt, utan även cool, snyggt med vitt till solbrännan med ;)
BUY IT GIRL! :D

2008-03-23 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0