Friskis & Svettis


Jag och Lovisa cyklade dit vid 4 tiden för att jag skulle fixa kort, det blev som sagt ett 3 aktivitets kort. Vi gick bort till spinningsalen och det var ju ett baspass vi skulle på med en massa bra musik. Men så kom det in en annan tjej som sa att den som egentligen skulle ha passet hade fått nåt förhinder. Så vi fick en annan tjej, bra men hon hade bara medelpass så det fick bli det istället. Jobbigt men kul! Efter den timmen tog vi gymmet i en timme och tränade igenom hela kroppen. Så nu känner man sig duktig! Bastade även efteråt, också skönt.

Nu sitter jag här och har precis träffat D en sväng, han är påväg till Lippan nu med Daniel. Jag ska bara ta det lugnt, är ganska trött. Imorgonbitti ska jag ut och gå med min syster , halv 10! Så det blir till att sova tidigt.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0