Fikastund


Jag och ida tog oss en tripp till strandgatan och drack en varm choklad. Tråkigt att de tagit bort de goda varm chokladen som jag var typ beroende av förra året och istället ersatt den med en annan som smakade lite för mycket choklad, men mysigt hade vi iallafall.. Strandgatan är nog det mysigaste cafét i stan, espressohouse är bara för centralt och det känns verkligen som varenda kotte glor på en där. Så därför föredrar jag Strandis, framförallt på sommaren!

Ikväll var det egentligen tänkt att träffa Ida och kanske Lovisa. Men jag känner att jag är trött och inte alls orkar vara med nån just nu.. Ska bara se på So you think you can dance, alldeles för mig själv. Sen kommer D förbi senare och sover här, också mysigt.

Kommentarer
Postat av: elin

Har dem tagit bort den goda chokladen :O? jag va ju med så ingrodd :P

2008-03-26 @ 12:03:48
URL: http://elliinn.blogg.se
Postat av: Emelie

haha ja, dom har ändrat den!:)

2008-03-26 @ 13:23:44
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0