Fast på Meddo


haha, ja precis vad vi var.. Jag och Ida alltså. Vi var ute och gick i 45 minuter förut, sen tänkte vi att vi skulle ta en sväng förbi och sola. När vi kom in såg vi att det satt 6 st alkolister där inne och super och troligen hade rökat också med tanke på stanken. Så vi gick in i ett solarierum tillsammans och tänkte vad ska vi göra, vi blev livrädda. Haha, dom var ju faktiskt högljuda och vidriga. Jag som skulle växla pengar, "dom kommer säkert vilja ta mina pengar", vi vågade alltså inte gå ut, så vi ringde polisen haha. Dom sa att självklart ska det inte vara några alkolister där så vi ska skicka en bil, tror ni dom gjorde det? NEJ! Det kom fan ingen jävla polisbil och det kom in fler gubbar. Vidrigt! Tillslut så gick vi ut och då satt det bara 1 gubbe kvar, tur det. Men fan för poliser alltså, dom kan ju inte säga att de ska skicka en bil när de inte gör det. Jaja, patetiska är vi men dom var faktiskt läskiga.

Nu sitter jag här och knaprar på en morot och ska alldeles strax gå ut och möta ida för att fika på strandgatan. Mys!

Kommentarer
Postat av: Carro

hahah men varför gick ni in i solariet då?!:P

2008-03-25 @ 15:44:53
URL: http://citruus.blogg.se
Postat av: Emelie

meh:P för vi ville sola,men när vi kommit in kom vi på att jag inte hade växlat pengar:)

2008-03-25 @ 18:40:37
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0