Studentfest


Hejhej! Fy vad jag tyckte synd om alla studenter vid 2 tiden idag, det HAGLADE ute. Jag tror nog på fredag den 13onde trots allt. Jag och Ida gick bort till MÅG för att gratta alla glada studenter, till&med vi var irriterade på vädret. När vi träffat Carolina, Elin, Mikaela och David så bestämde jag mig iallafall för att åka med David hem till honom med hans familj. Eftersom det spöregnade. Så där har jag spenderat min dag, mycket trevligt! Kom precis hem och D åkte upp till Strömslund för att förfesta med sin klass och sen ska dom ner till Swania. Tänk att det är min tur nästa år, kan inte fatta det själv. Jag är änna lite rädd för tänk om man inte har ett jobb, David är iallafall erbjuden 2 jobb, fast också. Tur för honom då. Jag får väl jobba på jordgubbarna resten av mitt liv, haha hemskt. Nä nu ska jag göra nått vettigare, kanske träffa en vän eller så. Ida ville nog ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0