Shoppingdag!


Hej alla glada! Ser ni vädret? Perfa! Man blir så glad när det är sånt här väder. Idag har jag iallafall varit i Götet med Carolina. Vi möttes utanför henne 20 över 8 imorses för att ta bussen klockan 5 över halv 9. Bussresan tog väl en timme. Väl där väntade vi på att affärerna skulle öppna, sen var vi i full gång med shoppandet! Shoppade en hel del, 3 par shorts, ett par lite "finare", röda och ett som jag ska ha till stranden. En rosa fredperry tröja, en rosa topp, 2 par örhängen, ett armband, ett par björnborg trosor, ett par svarta chinos. Sen köpte jag mig även ett par skor fast de hittade jag här hemma i stan eftersom jag och Carro letade för fullt efter ett par i GBG utan att lyckas. Hon fick även med sig en del, datorväska, tröja, shorts, bikini och underkläder! . Kul när båda hittade något. Jag har iaf haft en superdag och det känns skönt att göra nåt annat än att jobba. Ikväll ska jag träffa Sofia en stund, eftersom hon kommer hem idag!

Kommentarer
Postat av: Carro

ja en riktigt lyckad shoppingdag blev det för oss! tack för en mysig dag i göteborg gumman :).

2008-06-30 @ 21:48:15
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0