Onsdag


Igår jobbade jag som ni alla vet efter det senaste inlägget, det var en del kunder men inte överdrivet. Efter det åkte jag hem, satt och kikade på lite resor till min och Davids 3 års dag. I år ska vi fira, vi har inte gjort det de senaste 2 åren. Så nu ska vi troligen åka till Danmark för att sola och bada på Palmestranden och sen sova över på hotell i Göteborg i Gothia Towers. Men ingenting är bestämt än men som det ser ut nu så blir det så, helgen efter vår 3 års dag och min 18 års dag. Mysigt! Idag jobbade jag igen, fick öppna kl halv 9 imorses, himla roligt. Det var inga folk alls den första timmen men senare kom det allt en del. Sen åkte jag hem och vilade, sen kom D efter en stund. Nu sitter jag här och väntar på mat! Har inte ätit på hela dagen. Vid 9 är det fotboll! Ikväll ska jag dessvärre se den själv, eller med mamma. David skulle se den med killarna. Imorgon blir det nog ingen bloggning alls eftersom jag börjar 12 och jobbar ända till stängning, alltså halv 10. ROLIGT!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahah, nej inte ens än! :)

2008-06-19 @ 17:10:30
URL: http://matan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0