Midsommarafton!


ja det blev som jag förväntat, en riktigt lyckad kväll.
Började med att jag missade bussen 3 gånger, det kanske inte var så lyckat men tillslut kom jag fram till Simon där Carolina, Jennifer, Elin och Ida var. Efter en stund kom även Lovisa. Vi gjorde iordning maten och gjorde fint på altanen med partytält och allt. Sen började vi grilla, och sen var det dags att äta! MUMS vad gott det var, jag ät fläskfile på spett med potatissallad och chilichips. Älskar grillad mat verkligen! Lite senare kom även David, Daniel, Marcus och Richard. Roligt! Har alltid kul med de killarna, deras sjuka humor gör allt verkligen! Petto och Moe kom också, roligt med mycket folk måste jag säga. Ja det vankades singstar med, det var ju ett tag sen nu så det var faktiskt roligt. Senare fram mot kvällen satt jag mest ute med D på altanen med några andra, det var riktigt skönt. Det som däremot inte var så jävla skönt var när vi skulle hem, det gick ingen buss och  taxin vi hade beställt dök aldrig upp.  Så vi fick GÅ, okej det var inte jobbigt så sätt, det var bara mest att det var så himla kallt! Gaah, vid 4 var vi hemma och somnade säkert inte förens 5.

mer bilder på min bilddagbok



Kommentarer
Postat av: Carro

lyckad kväll (L)

2008-06-22 @ 02:55:20
URL: http://citrus.devote.se
Postat av: Emelie

verkligen!:)

2008-06-23 @ 20:28:25
URL: http://emeliieeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0