Midsommar & Jordgubbar


Ja egentligen kan man väl säga att jag har det perfekta jobbet, iallafall just på midsommarafton. För vad vore midsommar utan jordgubbar? Det går helt enkelt inte. Igår jobbade jag från 12 till 6, skulle egentligen slutat halv 10 men gubbisarna tog slut tidigare, tack och lov. Idag började jag halv 8 och slutade 1, för jordgubbarna tog slut idag igen! HURRA! Vi fick sålt ca 200 tusen på 2 dagar, det är inte dåligt! Jag har tagit med mig en massa massa jordgubbar hem idag så ikväll ska det ätas vill jag lova. Planerna för ikväll är att åka hem till Simon med tjejerna och möjligen D och några av hans vänner , där blir det grillfest.. Känner på mig att det kommer bli en lyckad kväll. Hoppas ni har några sköna planer ni också! Glad midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0