Måndag


Då var den överhypade helgen över!

Lördag, då jobbade jag verkligen hela dagen. Började halv 9 med jordgubbarna och slutade kl 1, gick då över till Gina Tricot och jobbade där tills 5. Så jävla trött var jag, när jag kom hem bestämde jag och david oss för att se fotbollen ihop hemma hos Lovisa, så vi ringde Marcus, Daniel och Richard som oxå ville hänga på. Ida kom även efter en stund. Hade en supertrevlig kväll. Vid halv 12 gick jag och D hem och sov. Söndag sov jag ut LITE iallafal, vid 1 kom Disa och jag sminkade henne, blev superfint! Vid 4 gick jag och mötte Lovisa och Ida för att gå och kika på balen. Alla var verkligen jättefina! Längtar tills det är min tur, jag hoppas att man får ta med sig nån som redan har gått ur för det var det några som gjorde i år, och några som inte alls gick i Trollhättan. För isåfall tar jag med mig D, det skulle verkligen vara en dröm! Får väl se hur det blir nästa år, om dom har andra regler. Men jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0