Jobba?


Jag är så sjukt trött, och att se mitt schema hjälper inte ett enda dugg. Från och med idag jobbar jag 2 veckor i streck utan en enda ledig dag. Nästa vecka har jag 2 jobb per dag också, det är inte så jävla roligt! Men det är pengar, jag får tänka på det sättet istället. Idag ska jag jobba från 5-9, det låter chillt men det är så sjukt segt! Ännu värre nu när det regnar ute för då köper ju ingen jordgubbar. Äh, nu ska jag sluta klaga. Jag tar min semester i slutet av augusti då jag far till Turkiet i 2 veckor, inget jobb alls! Jag längtar. Ska göra mig iordning nu, D hämtar upp mig om en stund så ska vi kika lite på Siba innan jag börjar jobba.

Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

du klarar det gumman! tänk efter sommaren blir det semester 2 veckor :)

2008-06-18 @ 11:25:44
URL: http://wennerdahl.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, de e ju som du skrivit i inlägget! Du får två veckor till hösten istället! :D

2008-06-18 @ 18:25:59
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0