Hard work


Hej allihopa!
Haft en bra helg? Det har åtminstånde jag haft. I lördags gick vi 9 tjejer på bio, sex and the city som ni kanske förstått. Den var sjuuukt bra, gud jag ska verkligen köpa den direkt när den kommer ut. Det är en sån där perfekt film som man kan se om och om igen utan att tröttna. Det finns verkligen inte många sånna filmer. Ååh, vad bra den var! Skulle vilja se den nu. Nog pratat om den, efter filmen så gick vi till max och satte oss och prata. Efter en stund kom D och vi gick hem för att sova. Igår började jag jobba kl 12 på Gina och slutade vid 4. Då åkte jag hem och lagade mat för att klockan 8 möta tjejerna. Vi såg på saw 4 hemma hos mig, den var inte alls lika bra som de andra filmerna, tyvärr. Men det känns som det kommer att komma en till? Ja jag vet inte. Tröttsamt med så många uppföljare. Vid 12 gick alla hem och D kom hit. Imorses vaknade jag vid halv 11, gjorde mig iordning och började jobbet vid 1 på gina idag igen. Slutade vid kvart över 7 och nu sitter jag här och väntar på att D ska komma, vi ska ha myskväll! Det var ett bra tag sen nu. Imorgon är jag ledig, fattar ni? LEDIG, gaah! Egentligen är jag inte det, utan jag berättade för min chef hur stressad jag är, hon förstod och lät mig vara ledig. Det ska bli så underbart och jag ska verkligen njuta!

Kommentarer
Postat av: Carro

vad skönt för dig att du fick vara ledig:)!

2008-06-23 @ 21:35:38
URL: http://citrus.devote.se
Postat av: isa

schysst chef!:)njut av din lediga dag nu..

2008-06-23 @ 23:14:45
URL: http://isa83.blogg.se/
Postat av: Ida

gött att du är ledig :)

2008-06-23 @ 23:57:02
URL: http://wennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0