Äntligen fredag!


Varför skrev jag den rubriken? För så känner jag ju inte alls. Så ska jag skriva på måndag för då kommer det kännas så. För i helgen jobbar jag ju? Men på måndag ledig från då tills torsdag, YEY! Då ska jag till Götlaborg med Carolina, då ska det shoppas! Idag har jag jobbat, på Gina.. Det var sjukt mkt folk ett tag, men det är ju löning och då är folk som djur inne på Gina. Jag slutade vid 6 och gick då runt och kikade lite, köpte BH och matchande trosor på H&M och fyndade ett biotherm läppglans på Kicks!

Nu ska jag träffa girlsen, det behövs.. Jag har förstått nu varför alla säger att butiksbiträde är ett så osocialt jobb. Man har ingen tid till sina vänner! Gaah, ikväll har jag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ska bli kul på måndag:)! Vi får kolla upp vilken buss vi ska ta, PUSS

2008-06-28 @ 10:24:46
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0