Tuesday



Dagen har varit bra! Skolan började med att vi såg "Hata Göteborg" i Aulan.Själv tycker jag att den är skitbra även fast den är sjukt B. Efter det hade vi lunch, svenska och småföretagande. Sista lektionen hade vi Stins och fick skriva om praktiken. Sen åkte jag hem, har vilat och även träffat Lovisa en stund för hon skulle käka på Max så jag gjorde henne sällskap;) Sen har jag kikat på Gossip Girls, har väntat hur länge som helst på att den serien ska börja! Samtidigt som jag läste första boken tror jag bestämt det var. Skitbra var det iallafall! och att han som spelar Nate är snygg gör serien bara bättre! Nu kikar jag på " I huvudet på Gynning. D är påväg hit och jag tror vi ska se på " På smällen" sen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0