Sminkkurs + kalas


Ja idag har det hunnits med mycket. Först hämtade pappa mig vid 1 tiden för att köra ut mig till Överby, jag gick upp till Etage och Makeupstore för att bli sminkad. Ja, tjejen var jätteduktig men ändå inte. Kände mig som en påskkärring när jag gick därifrån med lila ögonskugga och rosa rouge. Nej det är inte riktigt min grej den sminkningen. Men jag fick med mig en concealer, 2 ögonskuggor och en till ögonskugga fast den är lite som en highlighter. Skulle egentligen köpa mig en fondation men min färg var slut så den ska jag inhandla om 2 veckor när den kommit in. Sen efter det gick jag raka vägen till toan för att ta bort ögonskuggan och dra på lite solpuder och mascara. Även mitt egna läppglans, kände mig inte hemma i deras :D. Sen mötte jag D och Daniel där ute, vi åkte och kikade på basket i älvhögsborg. Sen släppte vi av Daniel och hämtade D's syster, Samuel och mormor. Åkte hem till D för att ha kalas för han som fyllde år i fredags. Där var även resten av hans släkt. Blev massor med fika osv. Trevligt trevligt. Vid 6 åkte jag hem och nu sitter jag här och har precis testat mina nya ögonskuggor och kan lova att resultatet när jag gjorde själv blev 1000000 gånger bättre, ska lägga in en närbild på sminket sen så ni får se. Nu ska jag möta Lovisa för hon ska ner till affären sen kommer älskling hit:)


Kommentarer
Postat av: Ida

söt bild :)^^

2008-01-20 @ 21:13:25
URL: http://wennerdahl.blogg.se
Postat av: Carro

Tråkigt att du inte blev nöjd =/, men gött med nytt smink iaf :)!

2008-01-21 @ 15:22:54
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0