Slapp dag

image807Bra dag! det har varit lugnt, började halv 10 och hade genomgång med Stinsen om praktiken. Vid 11 hade vi lunch och sen började vi igen och slutade halv 1:) Men jag och Ida satt kvar i skolan eftersom jag ändå skulle med mikaela efter skolan. Så vid halv 3 kom mikaela, carro och johanna och vi tog sällskap allihopa till stan och jag och mikaela gick till Espresso house för hon skulle äta. Sen gick vi över till ett ställe där dom säljer balklänningar, hon testade en röd och en gul och efter många om och men så blir det den röda. Sen kom även David över och testade smoking och guuud vad söt han var i det, min drömprins! ♥ Önskar att jag också tog studenten iår så hade jag kunnat gå med honom men nu får Mikaela äran att göra det:) hihi. Efter vi hade varit där drog jag mig hemåt och grejade lite sen kom D över och vi myste och sen åkte han hem:) Här har ni ett litet smakprov på hur D kommer se ut på balen, ville inte sätta in en bild på mikaela då jag inte vet om hon vill det.



Imorgon är jag ledig och då ska jag och ida åka ut till Överby för att handla present till D för han fyller ju faktiskt år i morgon och jag har inte hunnit köpa någon än. Det blir nog bra, på kvällen ska jag laga en middag till oss så han får en alldeles perfekt födelsedag, jag är väl ändå en romantisk flickvän? haha. Nej nu får jag ta och lägga mig om jag ska orka upp tills 9 imorgon.


Kommentarer
Postat av: Carro

Oooja, så romantisk så :)!

2008-01-18 @ 11:59:45
URL: http://citruus.blogg.se
Postat av: Ida

såå söt du är middag och grejer :)

2008-01-18 @ 14:47:31
URL: http://wennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0