Lördag!

Hann inte blogga igår, sorry! Men jag var upptagen hela dagen, vid 11 åkte jag med Ida ut till Överby för jag skulle handla present till D, det blev en kofta och tshirt. Till mig själv köpte jag en tröja, örhängen och skor. Sen åkte vi in till stan och där fick jag köpt ett skärp till D med. Ida köpte lite grejor med och sen drog jag mig hemåt. Vilade en liten stund sen kom min syster över. Slingade håret på henne och det tog evigheter med den där jävla hättan. Sen började jag laga mat (fläskfile med potatisgratäng). Duschade och sen kom D över. Grattis älskling! Vi käkade middag och gick sen ner och hyrde film (jakten på lycka) fy vad bra den var. Myste och hade det superbra!:) Sen somnade vi. Idag har vi bara tagit det lugnt, fint väder har det varit idag eller iaf blått på himlen men det har ju varit världens blåst. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske träffar nån av tjejerna men det återstår att se.



Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Ida

hoppas sminkningen blir bra :)

2008-01-20 @ 13:07:16
URL: http://wennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0