Dåligt


Sjukt kasst av mig att inte ha bloggat nåt i helgen, men jag har verkligen inte haft någon lust. Praktiken tog kål på mig och jag var trött hela helgen. Kul har jag iaf haft de 2 första dagarna på praktiken, fått testa på en hel del som att packa upp varor, fylla i följesedlar, galja, märka varor, hänga ut kläder, hjälpa kunder och svara i telefon. Ja det var väl det mesta av det jag har gjort. I fredags åkte jag hem med Lovisa & hennes familj, skönt att slippa ta bussen när man är helt död. På kvällen kom D över och gjorde mig sällskap. Lördag hände inte så fruktansvärt mycket, chillade hela dagen och var med D på kvällen. Orkade verkligen inte gå ut eller nått, men ibland är det skönt att vara hemma en hel helg oxå. Igår träffade jag Sofia på en prommenad och sen på kvällen tog jag det bara lugnt, grejade med datorn som jag har fått hem. Min stenålders dator kraschade nämligen i torsdags så nu har jag fått min systers:) Det enda som fattas nu är ett par nya högtalare & en bas (ett måste). Iofs är det ganska bra ljud nu men ändå..

  123980-814

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0