Sportlov!

Gårdagen var jättemysig, spenderades med D. Vi käkade en god middag som mamma lagat och dukat jättefint bara till oss med tända ljus och hjärtglas, sweet mami! Efter det satte vi oss framför en film och efter det fick jag en jätteskön ryggmassage! Underbart ♥

Ja, nu är sportlovet här. Hade faktiskt klarat en skolvecka till är inte så skoltrött egentligen..Men det är mest för att vi inte haft ett enda prov de senaste 6 veckorna. Skönt! Men allt kommer att komma som en klump efter lovet tror jag.
Praktik idag, riktigt kul! Fick jobba med en ny praktikant ssom bara skulle vara på gina denna veckan. Jezabel hette hon, ballt namn. Låter inte svenskt men det var hon dock. Dagen gick snabbt och vid 6 tog jag bussen hem. Ikväll ska jag mysa framför en film med min käresta och bara slappa. Jag skulle nog egentligen varit hemma idag igen för det känns som förkyldningen blivit värre, även huvudvärken. Men som tur är kan jag vila upp mig nu på lovet. 


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: usch kyla är inte kul! ;)

2008-02-15 @ 22:27:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha jo LITE bättre iaf ;) haha

2008-02-16 @ 12:42:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0