Överby


Idag har jag varit på ö-by en sväng med Carolina. Mycket trevligt måste jag säga , hon hittade sig en tröja på MQ och jag fick nöja mig med att bara titta eftersom att jag shoppade häromdan och jag ska köpa skinnjackan nästa vecka. D hämtade oss vid halv 5 och släppte av Carolina och åkte hem till honom för att hämta mina saker och nu sitter jag här och har precis ätit middag. Ikväll skulle jag tro att det bara blir lugnt hemma, får se om jag orkar träffa någon är ganska trött idag. Gårdagen spenderade jag med Ida och Lovisa, vi kikade på 2:37 en ganska konstig film men ändå bra. Vid 12 gick de hem och D kom och hämtade mig och vi kikade på tv och myste.

Kommentarer
Postat av: Sickan08.blogg.se

Desamma, desamma :)

2008-02-24 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0