Onsdagskväll


Seg dag, är fortfarande sjuk.. Har legat hemma hela dagen, inte ens varit utanför dörren idag förutom när jag var nere och mötte ida vid 1 tiden för att få min plattång & det var i trappen. Är iofs en aning friskare idag och har ingen feber längre. Bara den dära fruktansvärda huvudvärken och förkyldningen som antagligen inte kommer ge med sig än. Stannar hemma imorgon också, enligt mamma är det "alltid bäst att vara hemma en dag till". Så praktiken kommer jag missa, det gör väl inte allt för mycket. Hade inte orkat jobba från 10-6 imorgon ändå så det spelar ingen större roll om jag missar en dag. Idag har jag bara suttit framför tven och även framför datorn en liten stund och kikat resor. Är inne på att åka till Grekland iaf antingen Rhodos, Ixia. Eller till Kefalonia, Lassi. Båda är verkligen jättefina och ganska lugna ställen. Perfekt om man bara ska åka för att ta det lugnt och det är nog vad jag och David planerar. Även testa på Windsurfing och det kunde man på båda ställena. Hoppas bara att D kan välja var han  vill & boka snart så det inte blir fullbokat på nått av ställena!


Bild 1: Rhodos, Ixia
Bild 2: Windsurfing i Ixia
Bild 3: Kefalonia
Bild 3: Kefalonia, Lassi

Kommentarer
Postat av: Carro

Rhodos är underbart:)!
Krya på dig (L)

2008-02-14 @ 11:40:12
URL: http://citruus.blogg.se
Postat av: Emelie

Carro:
vart i Rhodos var du? :)
Ja det verkar ju jättefint men det spelar ingen större roll vart vi åker bara det finns Vindsurfing och det är varmt:)
Tack! Ha en bra alla hjärtans dag

2008-02-14 @ 13:43:14
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0