Ny vecka - nya tag


Ja, denna veckan är det verkligen nya tag som gäller. Planerna är att  börja övningsköra(om lempet kommit) och även börja träna. Funderar på om jag ska gymma och börja spinning. Fast egentligen så gillar jag inte friskis cyklar. Men plus är allt för dyrt för min ekonomi att börja träna på, får vänta tills jag tjänar nått, haha. Men då ska jag bara få med nån att börja spinningen med mig denna månden eftersom att Sofia börjar nästa då ska vi köra järnet. Jag har egentligen svårt för att hålla saker jag lovat när det gäller att börja träna så är det extremt, egentligen är det inte långt till friskis, men vädret får en att inte orka. Men nu skiter jag i det och ska faktiskt ta tag i det här. Jag skulle behöva en pt som pushade mig och gjorde så jag verkligen ville träna, eller en riktigt ball träningkompis. Men för att jag ska vilja träna måste jag ha nya träningskläder, annars är det ju inte kul? Lite snygg vill man ändå känna sig när man tränar, jag menar inte att det är en modevisning eller så men alltså när man svettas så känner man sig vidrig & då kan det ju vara lite kul att känna sig någorlunda snygg i sina kläder iaf. Men frågan är vart de kära pengarna ska komma ifrån, jag ska ju ha skinnjackan på fredag och där ryker hela studiebidraget. Jag tror jag kommer att behöva fjäska en aning för mor och far. Det löser sig nog..

Igår var jag med tjejerna hemma hos mig och kikade melodifestivalen och myste lite, alltid lika trevligt. Vid 1 kom D och hämtade mig eftersom jag ville sova med honom inatt men det blev inte riktigt som jag hade tänkt, Marcus och Rickard var där och dom hade fifakväll. Killar och fifa är ingen bra kombination, dom kan verkligen inte sluta spela. Jag satt uppe på rummet och kikade film tills 3 då jag kände att det var dags att sova. 2 timmar senare kom D upp för att sova. Det värsta är att de började spela vid 6. 12 timmar nästan, killar...Idag har jag varit på kalas, min syster fyllde år. Trevligt trevligt, speciellt när Alessandro var där han är alltid lika mysig! Efter det har jag inte gjort så fruktansvärt mycket, pluggat lite & kikat Top model Kanada, tjejen jag hejade på vann, Rebecca. Hon var grym! Antar att älskling kommer hit ikväll och myser, vi ska nog se Wallander- Mörkret ,även fast vi har sett den 100 gånger.

Härligt, vilket långt inlägg det blev men det gillar ni väl!

Kommentarer
Postat av: Sickan08.blogg.se

Jag spinner redan på friskis, ca fyra ggr i veckan, så vi kanske blir spiningvänner? ;)

2008-02-26 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0