Måndag


Sova måste väl ändå vara det bästa som finns, eller egentligen inte att sova men just den där känslan när man vaknar och det bara är så underbart skönt att ligga och dra sig. Imorses var det så och solen sken in i rummet så humöret var på topp redan då. Cyklade till skolan och hade gympa, volleyboll! yes, dagen blev bara bättre. Iofs förlorade vårt lag men det var jag som gjorde lagen, kunde gjort de bättre om jag hade velat men jag tog med de i mitt lag som jag vet att jag har roligt med:) Och det hade vi. Foto idag också ganska kul, ska låna hem kameran på torsdag, kul! Måste bara planera ur jag ska fota och bestämma mig för vilket tema jag ska ha. Blir nog bra!
Snart kommer D hit, UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha bästa bilden ;)^^

2008-02-26 @ 09:22:08
URL: http://wennerdahl.blogg.se
Postat av: Sickan08.blogg.se

Va sööt du är gumman :) Härligt med sol!

2008-02-26 @ 23:54:31
Postat av: Emelie

tack:)

2008-02-27 @ 18:54:27
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0