Strandgatan

Som sagt så har jag varit hemma idag. Men tog mig en fika med Carolina , till och med hon märkte att jag inte "mår bra" är typ lost eller något, för jag ätit så dåligt. Men det blev bättre efter ett tag. Carro har klippt lugg! Så fiiiiin :) Efter vi hade fikat och pratat om allt mellan himmel och jord så gick vi ner på stan. TIll onoff och kollade dator, carro visade den underbaste lilla rosa minidatorn, båda har ett STORT Ha-begär. Så nu har jag önskat mig den i julklapp! Drog mig hem och träffade Lovisa och Sofia vid 5 tiden, vi gick ner på stan och sedan gick jag och Lovisa och åt på strandgatan. Även Ida M kom dit efter en stund. Nu är jag precis hem kommen och mami är hemma efter att varit hos sin kille några dagar. Så jag ska väl slå mig ner i soffan och prata lite med henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0