Överhypade nyår!

Folk är som galningar när det gäller nyår, jag vet inte HUR många som har panikköpt den där klänningen som går på reklamen. Shit, hela stan kommer ha den! Tur att inte jag är en av de, för jag har köpt mig en annan på Gina, men den kan jag lova att det inte är många som har eftersom det bara kom typ 5 stycken. Den är så söt!
Har ju jobbat idag, halv 10 till 6. På lunchen sprang jag över till andra huset och köpte klänningen, strumpbyxor och rouge. Sen efter jobbte åkte jag in till stan och där köpte jag lila nagellack, lila ögonskugga och bus. Efter det hade jag tänkt att få en lugn stund, men nävars! Då var det dags att åka och handla inför morgondagen. Så nu är det klart oxå! Så nu sitter jag här och bara chillar! farao vad skönt. Imorgon börjar jag att jobba klockan halv 10, men slutar 2! guud , vad skönt. Sen på kvällen blir det middag med malin, mikaela, ida och lovisa, sen blir det utgång! PERFA. Slipper kön och betala inträde eftersom Sara har skrivit upp oss på listan + att jag har en fribiljett. 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du kunde inte ens nämna mig! :(

2008-12-31 @ 02:03:35
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

det har jag ju visst gjort? :P

2008-12-31 @ 14:51:45
URL: http://emeliieeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0