Mellandagsrea

Julafton var perfekt, hela familjen var samlade hemma hos min syster. Vi åt julmat, kollade kalle anka sen öppnade vi paket, det blev tidigt bara för att Alessandro och min syster skulle iväg till Uddevalla. Sen blev det dans inne i "dansrummet", Amanda som är 1 ½ år rockade loss mest av alla med sin mikrofon som hon fått i julklapp! Så söt! Haha på kvällen kom David och då kikade hela familjen på tomten är far till alla barnen. Sen åkte jag och D vidare till hans familj och umgicks. Vid 12 åkte vi hem till mig och myste! Sov ut nästa dag, för en gångs skull. Som jag har jobbat så förtjänade jag det. Åkte ut till Överby för att kolla på Siba men dock stängde de precis när vi kom så en viss D var ju något besviken eftersom han hade planerat att kolla på platt tv. På kvällen träffade jag Sofia, Lovisa , Ida och Oskar. Vi bestämde oss för att gå till olearys för att festa loss. Det var riktigt kul!
 
Igår började jag jobba kl 9, jag och Hannah hade det lika kul som vi alltid har! Vid halv 6 slutade vi och då kom D och Daniel och hämtade oss. Gick direkt hem och bytte om för att kl 6 gå på middag med pappa, lena , lovisa, andy och David. Trevligt! Sen skyndade jag mig hem för att träffa Sofia, vi hyrde Step up to the streets 2, SHIT vilken bra film! gaah, världens snyggaste snygging i den filmen. Jag dör! Vid 11 åkte sofia hem och jag träffade Carro en sväng, vi var uppe hos mig och chillade framför datorn. Sen blev det försent för mig och då gick hon hem.

Idag försovde jag mig, vaknade kvart i 8 och jag skulle med bussen kvart över. Som tur är så var jag snabb! Så jag mötte Hannah på bussen. Idag har det varit en sån där riktigt cp dag, då allt bara har gått fel för både mig och Hannah. men det var även en sjukt kul dag, vi har gått runt och varit FÖR flummiga på jobbet, skrattat konstant. Något går snett när jag är med henne, haha! Men kul har jag iaf. D kom och hämtade oss idag igen. Nu sitter jag här och velar mellan att gå ut och att vara hemma med D. Lovisa vill att jag ska följa med dom ut, men jag får se. Hade lovat mig själv att hålla mig till nyårsafton som föresten är sjukt överskattad för den som inte visste. Jag har iaf planer att äta middag med Mikaela och Lovisa och sen gå ut! Mikaelas jakob och dom kanske är med, vem vet:)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0