Jullov!

Hey!
Jullovet har precis satt igång! Härligt, ska ju visserligen jobba hela helgen men det är lugnt, money!
Imorgon börjar jag redan halv 10, men ska dit tidigare för att köpa något att ha på mig.. Tröttnar på mina kläder så fort att det är sjukt. Höhö. Igår var det studentsittning på Swania, farao vilken kul kväll! det var verkligen länge sen jag hade så roligt. Började med förfest hemma hos mig, jag ida lovisa oskar simon julia och sandra! Drog oss bort vid kvart i 7. Då var vi dom enda som var lost. Alla satt helt stone och bara väntade på att börja få äta den äckliga julmaten. Det var nog det vidrigaste julbordet jag varit på, såg ut precis som skolans. Så ni kan ju gissa vem som inte åt, den kräsnaste av alla. Iaf, dansade och hade skoj och sen drog vi vidare till lippan. SUPERkväll verkligen även om jag blev lite too drunk.

Puss på er , bilder kommer imorgon eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0