Jobb och meza


Hello!
Bra helg! I Fredags tog jag det bara lugnt med Sofia, vi myste framför tven. Igår jobbade jag med Hannah i gamla butiken, skitkul! Hon och jag har nog exakt samma humor. Slutade vid 5 tiden, åkte hem och träffade Mikaela, hon hade bestämt att vi skulle gå ut. Så vi förfestade lite och sen drog vi till Meza, Malin och Johanna kom även efter en stund. Shakade loss till hiphop musik hela kvällen med de och även Jakob och hans vänner, riktigt kul kväll! Idag har jag jobbat igen, D kom och hämtade mig och snart ska vi iväg på bio med Lovisa och Daniel. Den nya Jim Carrey filmen! wiho!

Imorgon ska jag och Mikissen till Götet och shoppa julklappar! kulkul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0