Helg

Det har precis varit helg. En riktigt bra helg med mina tjejer.

I Fredags var vi hemma hos Lovisa och kollade idolfinalen men vi missade dock när det hela avgjordes eftersom att Lovisas tv slutade fungera på JUST 4an. Störande. Gick hem hyffsat tidigt.

I Lördags jobbade jag från 2 - 6, efter det åkte jag hem och gjorde mig iordning snabbt och gick hem till Lovisa för att äta middag med tjejerna. Lovisa hade lagat massa pajer och gjort det gör mys. Senare fram mot kvällen blev vi sugna på att gå ut, iaf jag Lovisa och Ida. Så det gjorde vi såklart, träffade martin ute också! Gör rolig kväll verkligen.

Söndag, jobb 10.30 till 16. Fick skjuts hem av Evelina(idas kusin) på vila, det var väldigt snällt. Åkte till Alessandro för det var hans födelsedag, 3 år nu sötingen! Åkte sedan hem till M för att kika på tv /film, kul!
Idag har jag haft praktik, ganska roligt men segt eftersom jag är sjuk. Har både hosta och är jätteförkyld. Men Camilla var oxå det idag så det var kul haha. På lunchen mötte jag upp pappa och vi gick och köpte en dator, så här sitter jag med en splitterny dator, SÅ SKÖNT! min förra stängde ju bara av sig hela tiden. Nu ska jag gå och lägga mig för jag är så jävla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0