fest och jobb

Tjena!
Helgen är över, en great helg IGEN! Det blev utgång i lördags, lovisa lyckades övertala mig. Stressad gick jag hem till Hannah för att låna något att ha på mig, men det tog sin tid. Ringde tjejerna och bad dom komma över dit på förfest istället. Gjorde mig klar och vi spelade spel och drack. Sjukt kul. Sen drog vi oss vidare till Olearys för att shaka asset. Jävlar vilken bra kväll, tillsammans med mina bästa tjejer! -v-

Igår vaknade jag pigg, inte bakis alls. Det var koffeintabletterna som gjorde sitt. Farao vad skönt att slippa att vara bakis, hade inte ens nån liten huvudvärk. Höhö. David skjutsade ut mig och hannah, kl 10 började vi och slutade kl halv 6. Jag och D myste framför Batman - the dark knight som föresten var en riktigt bra film.

Idag blir det chill, är ledig. Tack och lov! Ska träffa Lovisa nu för att kolla lite på stan, sen blir det nog att vara med Mikaela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0