11 timmars arbete

shit, jag är helt död. Kan ni förstå? Jag började halv 10 idag och åkte hem ca halv 9. Men det har iaf varit en riktigt bra dag, även fast det varit mkt att göra. Jag och hannah har haft så sjukt kul!! Dansat till bra musik när det inte varit mkt att göra, sjungt med när det vart tomt i butiken. Bestämt vad vi ska ha på oss på fredag när våran stora rea börjar , tja jag och hannah ska ju ha samma outfit då va. Haha, inte många som  har så roligt på jobbet vill jag lova. Hon körde iallafall hem mig och imorgonbitti ska jag träffa henne för att få låna hennes hårförlängning för att se om det är samma färg som jag ska ha. KUL! Jag längtar redan till på fredag! Ikväll har jag inte gjort mkt , hängt här vid datorn typ. Borde slagit in julklappar men orkar inte. TRÅKIGT! Jag vill inte ens att det ska bli julafton för jag har ingen julkänsla + att jag är trött på att julklappar, har ju slagit in julklappar hela december och idag var nog den värsta dagen.

Jaja, familjen är iallfall mysig så det längtar jag väl till. Hoppas ni får en bra jul mina älsklingar!

puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

God jul babe! ;)

2008-12-24 @ 00:26:29
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0