Måndag och Tisdag


Gårdagen, fixade jag naglarna! Mia som gjorde det var jätteduktig och även trevlig. Redan nästa torsdag ska jag dit och fixa dom inför resan igen, dom måste ju hålla sig när jag solar och badar i Alanya. Klippte även Ida igår, bara topparna och rättade till hennes lugg. Hon verkade nöjd iaf. Kvällen träffade jag D, lika mys som vanligt. Jag & Jessica bestämde att vi skulle ta en frukost på espresso house idag, redan klockan 10. Men det var skönt att vara uppe tidigt. Frukosten bestod av Scones, apelsinjuice och varm choklad, skit gott! Sen tog vi oss en runda på stan, köpte block, pennor, pennfodral, kalender och mappar , allt i rosa! Perfekt, nu är jag redo för det sista året på gymnasiet. Är ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0