Ledig dag


Hej! Idag har jag varit ledig, sjukt skönt. Mötte Ida och Jessica för en fika på espressohouse, ida hade bråttom till jobbet så det blev ingen lång fika med henne men jag och Jessica satt kvar till ca halv 2. Kom på att jag var tvungen att gå till banken så dit gick vi, jessica växlade lite pengar från euro till svenska. Sen drog jag mig och mötte Lovisa för att åka ut till överby. Köpte mig massa saker till resan. Så nu har jag bara kvar att köpa en ny fondation. Varit hemma sen 4 ungefär, inte gjort nått. Ätit middag och kikat på tv och även gjort en H&M Beställning. Lite kul sådär;) Imorgon är det skola som står på schemat och även fika naglarna igen hos Mia.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0