IMORGON!


Gårdagen var det galej som gällde, Sofia kom hit vid 7 och gjorde sig iordning och Carro&Elin kom vid halv 9. Då började vi förfesta och köra lekar! Gick ut vid halv 12, hade en riktigt kul kväll! Bra musik på lippan igår, det gillar jag. Idag skippade jag första lektionen för att sova ut. Efter skolan har jag bara packat och grejat. För imorgon drar vi! Sol bad & fest. Kan det bli mer perfekt? Jag längtar! Kommer sakna D som fan bara, har inte varit ifrån varanda 2 veckor nån gång. Så nu har jag precis gjort mig iordning för D ska bjuda mig på en drink ute nånstans sen ska vi gå och hyra en film och bara njuta av varandras sällskap, gud vad jag älskar dig!

Uppdatering:

Lite bilder från idag

Kommentarer
Postat av: Ida

söta ni är :)

2008-08-30 @ 14:40:38
URL: http://wennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0