4 dagar kvar


Jag Ida och Sofia tjötar varje dag om hur många dagar det är kvar. Nu är det 4 dagar kvar men om 5 och en halv timme är det 3 dagar kvar. Åh, jag längtar verkligen. Har bara ett litet problem, ett patetiskt. Jag vill ha en svart tubklänning med mig men jag äger ingen och vet ingen som har någon. Sen finns det nog ingenstans att köpa det nu heller. Hjälp? hmm, idag har jag varit halft ledig, slutade redan vid 11. Åkte hem och vilade och har precis haft kalas för min mor som fyller år idag. Imorgon är jag ledig,  hela dagen. Ska väl inte göra allt för mycket, ta mig en sväng på stan för att inhandla det sista inför resan, så som solkräm, airplanes, shampoo och sånt där.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0