Tisdag


Lång skoldag, som alla andra tisdagar. Fick tillbaka ett prov idag, personlig försäljning och det gjorde min dag, MVG! Tog sällskap hem med Ida och Jennifer, väl hemma så låg D och sov i min säng, sötnosen. Väckte honom och körde nästan iväg honom direkt, bara för att Sofia skulle komma. Hon hade klippt sig idag sötan, det var jättefint verkligen! Hon har också lugg nu, hon var inte nöjd men hon blir nog det om nån vecka. Vi gick ner och satte oss vid kanalen och tog sen en runda på stan. Sen gick jag hem och åt och vilade. Har varit nere och mött D och gett honom hans grejor och så, imorgon har han nationella prov i Svenska precis som alla andra som har svenska B , lycka till! Jag är glad att det är ett år kvar tills jag har det provet, känns som det är ganska svårt trots att vi övar inför det varje termin. Men nästa vecka har vi nationella i engelska A, reading delen och listening. Får väl se hur det går. Imorgon är jag ledig från skolan, ska bli sjukt skönt att sova ut och sedan gå och fika med Ida.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Amanda

åh tack snälla! :) värmer!
fortsätt gärna lägga in en kommentar!
gillar din blogg!

2008-04-22 @ 23:24:34
URL: http://primms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0