Regnig söndag


Vart tog vårvädret vägen? Jag som trivdes så med solbrillor, vårjacka och ballerinas och efter skolan sitta och lapa sol på balkongen? Åh. Så typiskt bara för att vi är ledig i 3 dagar så kommer det vara regn varje dag. Skit i dee, på onsdag är det fest som gäller och då ska jag inte göra nått annat än att ha kul. Gårdagen var jättetrevlig, var med Sofia,Lovisa, Simon och Sara hemma hos mig och spelade Marioparty. Vid 12 tiden drog sig alla hemåt och D kom hit istället, vi myste och gick vid 2 och la oss. Idag gick vi upp vid 12 , spelade lite tvspel och jag gick sen hem till pappa och hans sambo för att göra färdigt min tunika/linne/klänning. Vet inte riktigt vad det är än, det är nog en lite längre tubtop som jag kan ha till tights, samma style som den som blev för liten bara att den är längre.  Blir nog fint till valborg, ni får se det när det är helt klart. Nu ska jag äta tacos och sen läsa lite.

PUSS
123980-991




Kommentarer
Postat av: Carro

De ska bli intressant och se när den är klar :)

2008-04-28 @ 14:39:15
URL: http://citrus.devote.se
Postat av: Anonym

Den är klar:)

2008-04-28 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0