Praktik


Det härliga vädret har hållt i sig bra länge nu, det är jag fruktansvärt nöjd över. Däremot imorses så var det mulet, men som tur var så sprack det upp lika snabbt igen! Har ju inte skrivit nu på 2 dagar så jag får väl ta och berätta lite. I onsdags var jag hemma från skolan, jag gick ut och gick med D vid 11 tiden och vi satte oss på spikön för att lapa lite sol. Vid 1 gick vi hemåt och jag gjorde mig iordning för att möta Ida på Strandgatan. Väl där så hade vi bestämt oss för att ta varsin natchotallrik men då serverades inte det förs 4 så det var bara till att vänta. Vi gick till Betty Backs park så länge och gottade oss i solen och sen gick vi tillbaks. Satt där till 7 ungefär. På kvällen var jag med D. Igår åkte jag till praktiken vid 10 och dagen var ganska rolig, slutade vid 6 och på kvällen tog jag det bara lugnt.Dagen idag då, jag har varit på praktik hela dagen idag också, inte lika roligt idag. Fick plocka upp varor och göra om, fy vad tråkigt! Hade hellre stått i kassan hela dagen. Men så är det när man får testa på arbetslivet, det är det som är min mening med praktiken, känna på stressen, det tråkiga och det svåra men även ha kul! Nu är det inte långt kvar på praktiken men jag ska vara kvar i höst. Trivs ju ändå väldigt bra. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Sofia och Lovisa, om de vill förstås. Hade gärna velat grilla men jag tror det ska vara mulet imorgon..

Nu ska jag fortsätta se Talang 2008 och vänta på att älskling ska dyka upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0