Nationellt prov


Äntligen tisdag, var min första tanke när jag vaknade idag, eftersom att efter denna dag så skulle det vara ett litet lov som jag sett fram emot så länge. Mmm, och äntligen är skoldagen över. Den har varit tråkig och jobbig, vi började morgonen med nationellt prov i engelska, reading och listening. Det gick inte allt för bra tyvärr, men det är en himla tur att hon lägger ihop alla delar vi gjort sen och sedan sätter ett betyg, för det gick bättre för mig på den skriftliga delen. Får väl se hur det går. Jag har precis kommit hem från en biltur med älskling, vi var först bara ute och åkte lite tills han plötsligt fick för sig att vi skulle på älgsafari i hunneberg, det är han och Daniels grej! Det var lite kul faktiskt men vi såg inga älgar men däremot en räv! Vi ska ut nån annan dag när det är mörkare för då kommer de "små" liven fram. Ikväll har jag inga planer alls, tråkigt nog. Ska bara se på desperate housewives och duscha, måla naglarna, smörja in mig! Fy vad skönt, det behöver jag. Imorgon är det efterlängtade Valborg, som jag hoppas blir lika bra som förra året, vi kör på favorit i repris och är då såklart hemma hos mig då. Hoppas ni får en härlig kväll. Nu ska jag hoppa in i duschen!

image1001image1002


123980-991




Kommentarer
Postat av: Carro

Jepp ikväll är det party :)

2008-04-30 @ 10:36:12
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0