Knep & knåp


Idag har jag spenderat min dag till att knåpa ihop en ja, egentligen skulle det bli en klänning. Åkte iväg och köpte tyg vid 12 tiden och började sy hemma hos pappa vid 3, min styvmamma var så snäll och hjälpte till fast jag måste faktiskt säga att det var jag som gjorde det mesta, hon sydde bara på knapparna. Men tyvärr så mätte vi lite fel, jag mätte efter en klänning som jag hade i somras, för den passar perfekt, efteråt kom vi på att fan det är ju RESÅR i och vi kunde ju inte sätta i det efteråt för det fattas ju fortfarande tyg. Men imorgon ska vi göra en ny, i ett annat mönster, fast fortfarande blommigt. Det är faktiskt riktigt roligt att sy , önskar att jag hade en egen symaskin, helst en rosa. Nu ska jag göra mig klar, Sofia och Lovisa kommer hit snart. Vi ska ha tvspelskväll, fy vad roligt!

Ha en trevlig kväll!

123980-991




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0